2018.09.21.,péntek
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Ma:162
Tegnap:118
Ezen a héten:670
Ebben a hónapban:2547
Összesen:672714

Sebestyén Attila: A közösségi marketing hiánya és annak vonzatai a hazai halászati ágazatban

Sebestyén Attila: A közösségi marketing hiánya és annak vonzatai a hazai halászati ágazatban

Sebestyén Attila
Hortobágyi Halgazdaság Zrt.


Kivonat

• A közösségi marketing meghatározása, szerepe a kereskedelemben és a promócióban
• Az ágazat jelenlegi közösségi marketingjének értékelése, előnyeinek és hiányosságainak feltárása, a problémák kimutatása
• Hatékony közösségi marketingkampányok bemutatása hazai és külföldi példákon keresztül, azok pozitívumainak átültetési lehetősége a hazai halászati ágazat marketingjébe
• Példákon keresztüli megoldási javaslatok az ágazat közösségi marketing feladatainak megvalósítására, hozadékok, eredmények kimutatása.
 



Az előadás anyaga PDF formátumban